.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه مازندران رتبه نخست طرح آمایش کشور
دانشگاه مازندران‌ از میان 29 دانشگاه منتخب طرح آمایش آموزش‌ عالی، رتبه اول را کسب کرد.
دانشگاه مازندران رتبه نخست طرح آمایش کشور

دانشگاه مازندران‌ از میان 29 دانشگاه منتخب طرح آمایش آموزش‌ عالی، رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار 
شمال نیوز ، احمد احمدپور سرپرست دانشگاه مازندران بعد از ظهر شنبه در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه مازندران اظهار داشت: طرح تدوین شده آمایش آموزش عالی استان که توسط دانشگاه مازندران به انجام رسید، از میان 29 دانشگاه منتخب این طرح در کشور، رتبه اول را کسب کرد و دانشگاه شهید باهنر کرمان دوم شد.

وی افزود: در این طرح، سنجش و ارزیابی استراتژیک نظام آموزش عالی بر اساس تحلیل، چشم اندازها، اهداف و ماموریتهای آمایش آموزش عالی استان در چارچوب مدل مفهومی ترسیم شد.

رئیس کمیته آمایش آموزش عالی مازندران تصریح کرد: چشم انداز تعیین شده بر اساس جهت گیری و تبعیت از اسناد بالادستی استان به منظور تدوین ماموریت راهبردی آموزش عالی استان طراحی شذ که در این راستا، برنامه پیشنهادی خود را در قالب برنامه پنجم توسعه 20 ساله با مدلسازی الگوی سهم گروههای تحصیلی برمبنای وضعیت موجود دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، زیر نظام های آموزش عالی و مقاطع تحصیلی ارائه کرد.

احمدپور ادامه داد: ارائه منابع و امکانات مورد نیاز از جمله تعیین نیازهای فیزیکی، نیازهای استان، نیازهای مالی از مولفه های مهمی بوده که جهت تحقق اهداف این برنامه پیش بینی شده است.

طرح آمایش آموزش عالی استان مازندران که با نظارت سرپرست دانشگاه مادر مازندران و رحمت عباس نژاد دبیر کمیته آمایش و با همکاری مهندس محمود میثاقی و مهندس محمد رضا حق جو تدوین شد در جریان چهارمین نشست روسای دانشگاههای منتخب آمایش آموزش عالی که به میزبانی دانشگاه مازندران بوده مورد تقدیر قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.